START THE STEP!

START THE STEP!

Wednesday, July 15, 2009

MAHMOUD AHMADINEJAD~

















salam...
just take a look at this innocent, brilliant, smart and +++

may be all of u know who is him...

yes!!!

an iran man...the honest PM,prime minister of iraN...


there is an interview....

a japanese reporter asked him
"why u choose 2 keep going on the NUCLEAR project??"
(something like that..i can't remember the grammar of Questn)

and here is how he answer him...
"why are u worry about what's going on iran nulear project..u should more worry about what AS++ had done 2 ur city, HIROSHIMA & NAGASAKI..."


what a brilliant answer he gave...but...

MAY ALLAH BLESS HIM...

~wallahua'lam~










Dalam Melangakah Terkadang Diri d ujI Dengan Ujian Yg terasa Berat HinGGa dri Terduduk&menaNgis..Perit Terasa tP KetahuiLAh&RenungilaH KembaLi ke Dalam dri....MungKin Dia HadirKan air MaTa Tika itu UTk menJahiT KemBali SejaDah iMan yg Kian TerKoyak LanTAraN Ada LanGkaH2 yg TerSasaR dr KeikHlasn..SeEMOga dri d TetapKan iman..D Setiap KepayahAn ada KemanisAn..^_^

11 comments:

~HuSnA ZuBiR~ said...

~like him too!!

walaupon dia syiah (dats wt i heard)..tpi prjuangn sbgai sbuah ngra islm yang maju..amat ku respect..huhu.

btw, can i know where u study n ur real name?

mIra said...

wes ustzh..
br kutahu..
huhuhu..

huhuphorai said...

syiah bukan islam..hoi..kira kafir lah. kalau sunni jumpa syiah dia bunuh syiah..hahaha tu lah hang tak tahu ugama...hehe

what s your name and how to contact you.. u look cool in your sunshade

lupakan orang iran. orang fanatik bodoh. mari kita bersuka ria di malaysia..hidup melayu

albanaT said...

>huhuporai

amoi2 huhuporai...ang ni ckp bnyk no...

mmg la syiah..tp dia islam gak..kita amik smgt cra dia jwb soklan pertahan islam 2..bkn kita nk ikut pegangan dia pn..pandai nya ang ni...

ak nk bkk blog ang pn x le...bkk la blog ang..nk tgk...spa kah huhuporai ni yg ckp bnyk...

albanaT said...

>mira

tau apa oii...haha..ak pun bt tau gak..terbc paper...

albanaT said...

>~HuSnA ZuBiR~

haha...husna2...i'm ur senoir la...ur blog km ska gak la...best...

rajin bc n tgk...tp nk coment slalu tenet jem...haha...

mmg tui 2 mahmoud 2 syiah...tp dia islam gak...
n kita bkn percaya kt pegangan dia pa...kita cuma kagum cra dia jwb soklan 2 n 2 cra dia pertahan islam...

2 ja ...

pa pn..kita kna kaji gi k..mari kita sama2 belajaq...yea!!

~HuSnA ZuBiR~ said...

aiseh..nk brhsia2 plak...snior agma kdh? or sbpi?? :-S

study mna??

about post "cinta-layan atau lwan" y kite kata nk post,nnt2 la ye..sori,coz mggu ni bz skit (tp smpt je on9)huhu..

albanaT said...

>~HuSnA ZuBiR~


huhu...dua2 skali...sama dgn husna laa....form 1-3 scul smkak

form 4-5...ikups...

husna2..huhu...dan on9 no...k2...km menantikan post terbaru 2...yea!!...

mmg la sibuk...duk kra duit kn..haha

Lina said...

yana!!!

rozailiaswan said...

to huhuphorai>>

erm..
just nk betulkn sikit jea, mne ade kalau sunni jumpe syiah, die bunuh syiah..
ni dapat dri kitab mne nih?
sape yg menhalalkan darah syiah untuk sunni nih?
ade dalil kukuh ke?
kalau sunni, yea la kut..
sebab pengangan syiah, darah sunni adalah halal bg mereka, sebab tu la ramai sunni yg dibunuh syiah...(saper x nk pahala..)

~jgn percaya dan taklik(ikut membuta tuli) kalau x de ilmu~


to albanat>>

satu post yg mantap, memang jawapan yg diberikan membuka mata-mata mujahid di luar sana...

albanaT said...

>lina

xkn jerit nama ja kut..


>rozailiaswan

syukron tlg tui kn+tambah ilmu2 km yg x seberapa ni...klu ang rajin...tgk blog huhuphorai 2..aku dh jmpk..dia just merahsiakn identiti...dia nya blog...
http://dr1221.blogspot.com/