START THE STEP!

START THE STEP!

Sunday, September 5, 2010

RASA APA YANG DEPA RASA..!!


SALAM...dalam pukui 1pagi tadi..aku tengok realiti tv..dokumentari tentang penduduk palestin....ya..biasala manusia..bila musibah mai..ingat sat...bila dah lama sikit..dia lupa..aku pun gitu la..bila tengok tv sai palestin tu..baru aku tersedar..teringat sedara2 kita di sana...apa mereka makan??..cukup kah pakaian mereka??..tempat tidoQ selesa kah??..

bagaimana pulak dengan kita di malaysia..aku rasa LEBIH DARI CUKUP!!cuma kita kurang bersyukur kut,,T_T

di mana2 sahaja..ada ja orang susah..sepatutnya kita ambik ibrah...jadi..cukup saya rasa PICTURES TELL EVERYTHINGS...tengok la gambaQ2 ni..rasa apa yg mereka rasa..T_T
jika ini anak kita..adik kita..apa kita akan rasa??
ini pun.........T_T
sedey2..T_T
T_T


JIHAD!!!NO FEAR!!

ALLAHUAKBAR!!!!!!!!


Dalam Melangakah Terkadang Diri d ujI Dengan Ujian Yg terasa Berat HinGGa dri Terduduk&menaNgis..Perit Terasa tP KetahuiLAh&RenungilaH KembaLi ke Dalam dri....MungKin Dia HadirKan air MaTa Tika itu UTk menJahiT KemBali SejaDah iMan yg Kian TerKoyak LanTAraN Ada LanGkaH2 yg TerSasaR dr KeikHlasn..SeEMOga dri d TetapKan iman..D Setiap KepayahAn ada KemanisAn..^_^

1 comment:

adenmadi said...

oh dunia....nie yg mnyebakkan dada nie..ktmsia...blebih2 ktammkan..tue bru rmdan...xtgk raya lgi...allah.....
hmm....klu ada pintu ajaib doremon ...fuh..mc2 bleh jadik!