START THE STEP!

START THE STEP!

Sunday, December 4, 2011

EDISI KHAS KEMPEN!



salam alaik. kesibukan menjadi alasan utama untuk mengatakan "malas update blog". namun menyedari POWER blog, mungkin kegunaannya boleh dinaik tarafkan lagi. hehe

post kali ini mungkin pendek juga, cuma untuk menyatakan:

VOTE FOR NUR AIN ZULALIZA!



 menyoroti kisah aku mengenali dirinya, di UKM dulu mungkin, aku hanya meng"OBSERVE" dirinya dari jauh. pada hemat aku, "ish, dia ni mesti lembut la. budget ayu".
namun, setelah mula rapat dengannya di UNI MANSOURA, baru ku tahu, ada KEAKTIFAN pada dirinya, dia yang aku kenal, begitu fleksibel, sangat-sangat memahami, fokus dan berani! aku sentiasa kagum dengan dirinya yang sentiasa cuba perbaiki diri. ini sangat-sangat dapat aku lihat setiap kelas dia pasti pergi. SAY NO TO PONTENG!
begitu juga ilmu-ilmu fardhu ain yang lain, melalui kelas Madrasah Imam Nawawi anjuran PERUBATAN MANSURAH, muka dia ni mesti ada punya. melihat dirinya begitu komited, membuatkan aku terpanggil untuk terus menyatakan sokongan ku padanya. kerana aku tahu, pilihan aku tepat!JOM sama-sama turun mengundi, nyatakan siapa pilihan anda. tapi yang pasti, ayuh jalankan tugas kita, dan pilihlah siapa sahaja asalkan ISLAM TERLAKSANA.
wallahu Taala a'lam~

 ~ILMU DICARI, AMAL DISEPAKATI, ISLAM DIHATI~












Dalam Melangakah Terkadang Diri d ujI Dengan Ujian Yg terasa Berat HinGGa dri Terduduk&menaNgis..Perit Terasa tP KetahuiLAh&RenungilaH KembaLi ke Dalam dri....MungKin Dia HadirKan air MaTa Tika itu UTk menJahiT KemBali SejaDah iMan yg Kian TerKoyak LanTAraN Ada LanGkaH2 yg TerSasaR dr KeikHlasn..SeEMOga dri d TetapKan iman..D Setiap KepayahAn ada KemanisAn..^_^

4 comments:

Yildirim Fateh said...

pilihnraya kampus?

Unknown said...

aiwah, doakan semuanya berjalan lancar ya ^_^

lavenderlover said...

tahniah ain..u deserve it!

hidayah azman said...

salam, dah activekan blog balik.rindu pulak samak kamu:)reading your new blog.wahh wajah baru.comel n interesting:)