START THE STEP!

START THE STEP!

Wednesday, June 12, 2013

Rencah hidup

Salam alaik

Moga hari ni lebih baik dari semalam.

Mudah..rencah hidup..kekadang manis..kekadang pahit..kekadang masam..tak lupa jugak masin..

Pagi tadi sambi studi.duk kunyah2 anggur...dalam satu gugusan anggur tu...nampak segaQ aku tak tau pun yang mana isi paling best. Pada aku..semua nampak elok...lalu ku cuba satu...ermmm manis...aku ambik lagi kali kedua dan ketiga..masih manis!!! Dengan konfidennya...ambik kali ke empat...

Arghhhhhh..masamnya!!!!
Lalu untuk kali kelima...aku lebih berhati-hati dalam memilih... :)

Aku mula nak salahkan ammu yang juai anggur...awat la yang p juai yang masam!!

Kedua aku nak salahkan orang yang bawak anggur ni mai umah...ishhhh...xreti ka pilih yang ok sikit!!!

Namun...aku akhirnya sedar...memang hakikatnya.  kita manusia sentiasa mengharapkan sesuatu yang elok dan molep lagi baik ja...sedangkan kita tak tahu..kekadang RENCAH hidup masam dan masin tu la yang menjadikan kita lebih matang ;)

Psssss.aku matang? Mungkin..23tahun sudahhh..hihi...

Kawen?....

Masih beebaki lagi 9hari ke paper 2 patho...doakan :(

No comments: